The Best bookmaker bet365 Bonus

Mesajul Inspectorului Șef al Inspectoratului Județean de Jandarmi Maramureș adresat cu ocazia aniversării a 170 de ani de la înființarea Jandarmeriei Române


Suntem la datorie, suntem în prima linie!

        Jandarmeria Română, aniversează azi 170 de ani de la înființare iar lumea întreagă trece prin momente foarte dificile, care necesită grijă și rigoare din partea noastră, iar noi trebuie să dăm dovadă de profesionalism, să contribuim cât putem la limitarea răspândirii acestui virus și să avem convingerea că am participat și noi la această acțiune.
       Vă vorbesc, nu în calitate de comandant, ci din cea a unui om îngrijorat de ultimele evenimente care afectează întreaga lume și cel mai mult pe noi, cei din "linia întâi".
        Este important ca toți să acționăm moral, să oferim sprijin și să răspândim bunătate în jurul nostru, iar protejarea vieții să fie mai presus de orice alt interes. Sunt zile dificile pentru întreaga omenire. Trăim îngrijorați de ceea ce se întâmplă în jurul nostru și vă asigur de sprijin necondiționat pentru a identifica cele mai bune soluții în executarea misiunilor încredințate nouă.

Apel către conducerea spitalelor: Lipsa asigurării protecției personalului medical împotriva COVID-19, poate duce la răspundere penală și civilă!


În ultima perioadă au fost raportate tot mai multe cazuri de infecții cu noul coronavirus în rândul cadrelor medicale. Această împrejurare pune o presiune imensă pe întreg sistemul medical. Evident, persoanele care își desfășoară activitatea în acest domeniu fac parte din categoriile cele mai expuse acestui nou tip de virus și tocmai de aceea, protecția de care trebuie să beneficieze este esențială.
“În acest context, facem apel la autoritățile competente pentru luarea de urgență a tuturor măsurilor necesare protecției personalului medical, prin punerea la dispoziție a echipamentelor necesare. Testarea cu prioritate a cadrelor medicale poate fi una din măsurile de protecție, cu atât mai mult cu cât persoanele din această categorie pot intra în contact și cu alți pacienți, care pot suferi și de alte boli. Comunicarea rapidă și completă între profesioniștii din acest domeniu, în vederea rezolvării diferitelor probleme punctuale care se pot ivi, este deosebit de importantă și poate preveni posibile situații conflictuale sau atitudini temătoare.” afirmă Eugen Iordăchescu, avocat Iordăchescu & Asociații.

Izolarea monitorizată cu ajutorul operatorilor de telefonie mobilă


Operatorii de telefonie mobilă vor comunica autorităţilor coordonatele de localizare a utilizatorilor care-şi părăsesc locuinţele.
Într-o măsură care ar trebui să ajute combaterea mai eficientă a epidemiei COVID-19, opt dintre operatorii de telefonie mobilă din Europa, printre care Vodafone, Orange şi Telekom, au anunţat că vor colabora cu autorităţile locale furnizând într-o formă anonimizată datele de localizare a tuturor telefoanelor mobile active în reţea.
Astfel, autorităţile vor putea monitoriza mai precis gradul de mobilitate a populaţiei, evaluând eficienţa măsurilor de carantină impuse.
Datele agregate şi anonimizate nu vor putea fi folosite pentru urmărirea unei persoane anume,. De asemenea, Comisia Europeană dând asigurări că informaţiile colectate vor fi şterse după depăşirea perioadei de pandemie. Autoritatea europeană pentru protecţia datelor a solicitat, de asemenea, definirea clară a datelor ce vor fi colectate, păstrând transparenţa şi limitând accesul doar la experţi relevanţi şi epidemiologi.

Ordonanta militara nr. 3 pe intelesul tuturor


În calitate de președinte al Consiliului Județean Maramureș și vicepreședinte al Comitetului Județean pentru Situații de Urgență, lansez un apel către fiecare cetățean să acționeze responsabil și să respecte strict prevederile cuprinse în Ordonanța militară nr. 3 din 24.03.2020.
Pentru a veni în sprijinul tuturor cetățenilor, dar și pentru a evita încălcarea regulilor care aduc sancțiuni dintre cele mai drastice, vă prezint, pe scurt, PE ÎNȚELESUL TUTUROR, prevederile Ordonanței Militare nr. 3.  
Art. 1. – Circulația persoanelor în afara locuinței este interzisă cu excepția mersului la muncă, la cumpărături, vizite la medic, însoțirea copilului minor, bolnav, ajutorarea vârstnicilor, deces în familie. Alte excepții admise: sport individual, plimbarea animalului de companie, donarea de sânge, voluntariat, efectuarea muncii agricole sau comercializare de produse alimentare.

Linie telefonică permanentă pentru persoanele aflate în izolare la domiciliu sau în carantină


Starea de urgență nu înseamnă că se închid magazine sau că se anulează drepturile și libertățile fundamentale ale cetățenilor, însă permite autorităților să ia cele mai potrivite măsuri pentru gestionarea și prevenirea infecției cu noul Coronavirus. Tocmai de aceea, populația trebuie să rămână calmă și responsabilă față de cei din jur, a declarat președintele Consiliului Județean Maramureș, Gabriel Zetea, vicepreședinte al Comitetului Județean pentru Situații de Urgență.
”Fiecare dintre noi poate contribui la reducerea riscului de propagare a virsusului si de imbolnavire a altor persoane, fapt pentru care vă rugăm să evitați deplasările care nu sunt absolut necesare. Persoanele izolate la domiciliu trebuie să anunțe membrii echipelor de intervenție care se deplasează pentru remedirea deficiențelor din serviciile de utilitate publică (energie electrică, gaz, apă, internet, telefonie etc)”, arată autoritățile județene.
Contact apropiat este persoana care locuiește în aceeași gospodărie cu un pacient infectat cu COVID-19; persoana care a avut contact fizic direct cu un cetățean infectat cu COVID-19, de exemplu o strângere de mână neurmată imediat de o igienă a mâinilor; persoana care a avut contact direct, neprotejat, cu secreții infecțioase ale unui caz de COVID-19. Aceste contacte neprotejate ar putea avea loc în mijloacele de transport în comun sau prin atingerea unei batiste cu mâna neprotejată de mănuși.

Măsuri pentru asigurarea liberului acces la informațiile de interes public la nivelul Consiliului Județean Maramureș


În ședința ordinară a Consiliului Județean Maramureș din luna februarie, aleșii județeni au aprobat proiectul de hotărâre privind stabilirea unor măsuri pentru asigurarea liberului acces la informațiile de interes public la nivelul Consiliului Județean Maramureș.
În baza prevederilor art. 5, alin (2) din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și compoletările ulterioare, fiecare autoritate sau instituție publică este obligată să publice și să actualizeze anual un buletin informativ, cuprinzând următoarele informații: actele normative ce reglementează organizarea și funcționarea aparatului de sprecialitate la nivelul instituției; structura organizatorică, atribuțiile departamentelor, programul de funcționare, programul de audiențe ce există la nivelul instituției; numele și prenumele persoanelor din conducerea instituției, precum și a funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor publice; coordonatele de contact ale instituției, respectiv denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail și adresa paginii de internet, sursele financiare, bugetul și bilanțul contabil; programele și strategiile proprii; lista cuprinzând documentele de interes public; lista cuprinzând categoriile de documente generate și/sau gestionate, potrivit legii; modaitățile de contestare a deciziei autorității instituției, în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate.

Se interzic deplasările interne ale personalului CJ Maramureș și a celor din instituțiile/serviciile publice din subordine


Se interzic deplasările externe ale personalului din aparatul de specialitate al Consiliului Județean Maramureș și din instituțiile/serviciile publice din subordine, până la stingerea epidemiei de coronavirus. Personalul din aparatul de specialitate care a efectuat deplasări în străinătate, în ultimele 14 zile de la data emiterii prezentei decizii, în țări în care au fost confirmate infecții cu coronavirus, vor rămâne izolate la domiciliu pentru o perioadă de 14 zile, desfășurând activitatea de la domiciliu, cu acordarea tuturor drepturilor salariale.
Persoanele care au în îngrijire copii aflați în învățământul preuniversitar, ca urmare a suspendării cursurilor în perioada 11 martie – 31 martie 2020 pot beneficia, la cerere, de concedii de odihnă  sau de program de muncă la domiciliu pentru această perioadă. Activitățile și modalitatea de desfășurare a muncii la domiciliu vor fi stabilite de conducătorii departamentelor aparatului de specialitate în cadrul cărora funcționează persoanele aflate în aceste situații, cu notificarea biroul de resurse umane.

Se interzice, până la data de 31 martie a.c, organizarea târgurilor și expozițiilor în județul Maramureș


În contextul riscului de răspândire a infecției cu Coronavirus – COVID19 și adoptarea măsurilor de suport tehnico-științific privind gestionarea bolilor înalt contagioase pe teritoriul țării noastre, Comitetul Județean pentru Situații de Urgență s-a întrunit în ședință extraordinară și a decis  interzicerea organizării și desfășurării târgurilor și expozițiilor de orice natură, până la data de 31 martie a.c., în județul Maramureș. Măsura stabilită poate fi prelungită în funcție de evoluția situației la nivel național. De asemenea, se suspendă transportul rutier de persoane prin servicii regulate, servicii regulate speciale și servicii ocazionale în trafic internațional pentru toate cursele efectuate de către operatorii de transport, până la data de 31 martie a.c., spre Italia și din Italia. Operatorii de transport rutier de persoane care efectuează servicii regulate, servicii regulate speciale și servicii ocazionale, care tranzitează Italia, au obligația de a comunica cetățenilor/maramureșenilor care se vor îmbarca faptul că vor intra în carantină, respectiv autoizolare pe teritoriul țării și își vor asuma responsabilitatea prin completarea unei declarații pe propria răspundere la îmbarcarea în vehicule. Pentru evenimentele organizate cu un număr maxim de 200 de participanți nu mai este nevoie de obținerea avizului de evaluare a riscului de la Direcția de Sănătate Publică.

Conducerea TVR a cheltuit abuziv aproximativ 1,3 milioane de euro pentru contracte de asistenţă juridică!


În urma Hotărârii nr. 41 definitive a Curţii de Apel Bucureşti din data de 13 ianuarie 2020 (amănunte aici), conducerea Societăţii Române de Televiziune a fost obligată să pună la dispoziţia Sindicatului Român al Jurnaliştilor MediaSind și a filialei MediaSind TVR lista cu casele de avocatură cu care a încheiat contracte de asistenţă juridică în perioada 2012 – 2019. Administratia Gradea a fost obligată să ofere organizației noastre şi accesul la documentele prin care, în mod ilegal, un fost salariat al SRTV disponibilizat a fost reangajat,fără concurs, în baza unei Tranzacții declarată ilegală de către Tribunalul Municipiului București, pentru a fi apoi numit şef al departamentului juridic.

Potrivit informaţiilor primite, TVR a cheltuit 6 175 129 lei pentru contracte de asistenţă juridică încheiate cu diverse case de avocatură în perioada 2012-2019 şi 7 442 589 lei pentru salarizarea personalului propriu de specialitate juridică.

Sindicatul Român al Jurnaliştilor MediaSind, împreună cu filiala sa din Societatea Română de Televiziune, MediaSind TVR, au depus în data de 11 aprilie 2019, la Tribunalul Bucureşti, cererea de chemare în judecată a conducerii TVR, pentru nerespectarea prevederilor Legii nr.544/2001 privind informaţiile de interes public:

Audiențe acordate maramureșenilor de reprezentanți ai Instituției Avocatul Poporului


În data de 13 februarie 2020, între orele 12.00 - 15.00, reprezentanții Instituției Avocatul Poporului vor acorda audiențe cetățenilor județului Maramureș. Audiențele se vor desfășura la sediul Palatului Administrativ din Baia Mare, strada Gheorghe Șincai nr. 46, sala 104.
Potrivit dispoziţiilor Legii nr. 35/1997 cu modificările şi completările ulterioare, Avocatul Poporului examinează cererile care au ca obiect sesizarea încălcării drepturilor şi libertăţilor cetăţeneşti prin acte sau fapte administrative, de către autorităţi ale administraţiei publice şi regii autonome.
De asemenea, potrivit art. 15, al. 4, al legii menţionate, nu fac obiectul activităţii instituţiei Avocatul Poporului şi vor fi respinse fără motivare cererile privind actele emise de Camera Deputaţilor, de Senat sau de Parlament, actele şi faptele deputaţilor şi senatorilor, ale Preşedintelui României şi ale Guvernului, precum şi ale Curţii Constituţionale, ale preşedintelui Consiliului Legislativ şi ale autorităţii judecătoreşti. De asemenea, Avocatul Poporului nu are competenţa de a media conflicte între persoane fizice.

The best bookmaker bet365

Free Premuim Templates by BIGTheme

Copyright © 2009-2018  -  powered by DSdata