The Best bookmaker bet365 Bonus

Pregătirea și desfășurarea alegerilor europarlamentare în atenția prefecților


Prefectul Vasile Moldovan a participat, în perioada 10-12 martie a.c., la o întâlnire de lucru cu conducerea Ministerului Afacerilor Interne și reprezentanți ai unor structuri din cadrul ministerului, respectiv administrației publice centrale. În cadrul reuniunii, desfășurate sub coordonarea secretarului de stat Adrian Petcu, au fost analizate și dezbătute teme de interes rezultate din activitatea prefecților și a Instituțiilor prefecților care au vizat îndeplinirea atribuțiilor și competențelor legale stabilite de către legislația în vigoare.
          ”S-au abordat aspecte referitoare la activitatea pe care o desfășoară serviciile publice comunitare regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor, respectiv de eliberare și evidența pașapoartelor simple, managementul resurselor umane și gestionarea resurselor financiare, organizarea și desfășurarea activităților pentru alegerea membrilor din România în Parlamentul European din acest an, dar și implicarea instituției în efectuarea de verificări împreună cu autoritățile administrației publice, conform competențelor, în vederea identificări cererilor formulate în aplicarea legilor reparatori de către moștenitorii condamnaților de război și al optanților expropiați în baza Legii Agrare din 1921, care s-au adresat Tribunalului Arbitral Româno-Maghiar de la Paris, în vederea obținerii de despăgubiri”, a precizat prefectul de Maramureș.

Venituri semnificative încasate luna trecută la bugetul statului


La întâlnirea colectivului pentru stabilirea măsurilor de impulsionare a colectării veniturilor la bugetul consolidat al statului, șeful adjunct al Administrației Județene a Finanțelor Publice Maramureș, Ioan Popa, a declarat că încasările la sfârșitul lunii ianuarie au fost mai mari pe capitolele bugetare componente, respectiv bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetul asigurărilor sociale de sănătate, dar și la alte venituri. Creșterea cuantumului de încasări, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut reprezintă o realizare procentuală de 142,86%. Față de anul trecut, veniturile au fost suplimentate de încasările la contribuabilii mijlocii. Pentru menținerea volumului de încasări bugetare și recuperarea arieratelor vor fi luate măsuri de analiză, respectiv de identificare a operatorilor economici care înregistrează grad scăzut de conformare voluntară la plată, identificarea cauzelor neefectuării plăților la termen, intensificarea de acțiuni pentru identificarea de noi contribuabili care pot fi beneficiarii unor eșalonări la plată, monitorizarea măsurilor de executare silită, analiza sechestrelor instituite deja din punct de vedere al stingerii titlurilor.
Operațiuni vamale mai mari derulate la Biroul Vamal de Frontieră Sighet cu 47% față de aceeași perioadă a anului trecut
Activitatea Biroului Vamal de Interior Maramureș cumulat cu Biroul Vamal Sighetu Marmației a fost realizată în special din comerțul cu țări terțe.

CL Baia Mare blochează investiția Consiliului Județean în Centrul Cultural Maramureș


Marți, 12 martie 2019, ora. 12.00,  Consiliul Județean Maramureș s-a întrunit în ședință extraordinară pentru a vota cele șapte proiecte aflate pe ordinea de zi. Întâlnirea a fost prezidată de șeful administrației județene, Gabriel Zetea, care i-a avut alături de vicepreședinții Ioan Doru Dăncuș și George Moldovan, dar și pe secretarul județului, Aurica Todoran.
Înainte de debutul ședinței, președintele Consiliului Județean a anunțat că va retrage de pe ordinea de zi proiectul de hotărâre privind atribuirea denumirii și stabilirea destinației pentru un imobil din domeniul public al județului Maramureș, respectiv cel privind schimbarea denumirii Casei Tineretului Baia Mare, în Centrul Cultural Maramureș. ”Am retras acest proiect deoarece avizul care trebuia să fie transmis de Consiliul Municipal Baia Mare nu a ajuns la noi. Întotdeauna am considerat municipalitatea un partener al Consiliului Județean, însă felul în care s-au pronunțat la ultima ședință de Consiliu Local mi-a lăsat un gust amar. Vorbim despre un program național de finanțare a obiectivelor turistice, prin care Guvernul României ne-ar putea pune la dispoziție fondurile necesare pentru a reabilita această clădire emblematică a Maramureșului.

ACTIVITATEA DESFĂŞURATĂ ŞI REZULTATE OBŢINUTE DE CĂTRE INSPECTORATUL DE JANDARMI JUDEŢEAN MARAMUREŞ ÎN ANUL – 2018


Anul 2018 a reprezentat pentru Inspectoratul de Jandarmi Judeţean Maramureş o perioadă de consolidare instituţională adaptată la dinamica fenomenelor social - politice, vizând concomitent eficientizarea activităţilor şi misiunilor destinate creşterii gradului de siguranţă al cetăţenilor.
Activitatea desfăşurată a avut la bază direcţiile de acţiune şi obiectivele fundamentale stabilite prin „Programul de Guvernare”, „Planul de Acțiuni al Jandarmeriei Române în anul 2018” şi „Planul de acţiuni al Inspectoratului Judeţean de Jandarmi „Pintea Viteazul” Maramureş  pentru anul 2018”  
Pentru punerea în aplicare a prevederilor acestor documente programatice, la nivelul Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Maramureş s-a acţionat cu precădere pentru realizarea celor patru mari obiective generale asumate: asigurarea eficienței misiunilor de ordine și siguranță publică executate de structurile Jandarmeriei Române, creşterea performanţei structurilor operative în îndeplinirea misiunilor, eficientizarea activității de prevenire a incidentelor de securitate, respectiv eficientizarea managementului structurilor de suport și dezvoltarea capacității administrative și operaționale.

Consilierii județeni au aprobat indicatorii tehnico-economici pentru reabilitarea corpului B al Casei Petofi Baia Mare


La ședința ordinară a Consiliului Județean Maramureș, care a avut loc la finalul lunii februarie 2019, aleșii au votat pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiții ”Lucrări de reabilitare și amenajare interioare și exterioare la corp clădire B, Casa Petofi Baia Mare”. În expunerea de motive a președintelui Gabriel Zetea, se arată că acest corp B face parte din complexul de clădiri Petofi din Baia Mare, fiind amplasată pe un teren având suprafața de 1630 de metri pătrați, teren care face parte din domeniul public al județului Maramureș. Ridicată în anul 1960, construcția a funcționat ca sediu al PCR, Casă de Oaspeți și Casa Corpului Didactic, iar în funcție de diversele destinații au fost executate lucrări de finisaje și reparații diverse. Ultimele intervenții au fost făcute în anul 2014, în baza autorizației de construire emisă de Primăria Baia Mare, executându-se doar lucrări la nivelul demisolului și parterului clădirii.
Potrivit documentației tehnice prezentată de executivul Consiliul Județean reprezentanților plenului, prin recomandările expertului tehnic și al auditoriului energetic, soluțiile adoptate conduc la modernizarea energetică a clădirii și a instalațiilor de încălzire din spațiile comune în care se desfășoară activități.

Premiu special pentru dinamică și implicare în activitate, primit de ADIGIDM Maramureș


Revista InfoMediu Europa și Federația Asociațiilor de Dezvoltare Intercomunitară din România au premiat excelența în protejarea mediului, acordând Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară pentru Gestionarea Integrată a Deșeurilor Menajere în județul Maramureș (ADIGIDM), în cadrul unei gale, premiul special ”Mugur de Verde”, pentru dinamică și implicare în comunitate. Președintele ADIGIDM este Gabriel Zetea, președintele Consiliului Județean Maramureș, iar Asociația este formată din cele 76 unități administrativ teritoriale (orașe și comune) ale județului Maramureș și Consiliul Județean Maramureș, director executiv fiind Sandu Hotima.
În urma conferirii acestei diplome care atrage după sine și recunoașterea activității depuse de ADIGIDM Maramureș, directorul executiv Sandu Hotima a declarat că, pentru ADI Deșeuri Maramureș, anul 2018 a reprezentat un an al consolidării, atât din punct de vedere instiuțional, cât și în relația cu principalii parteneri la nivel județean, național și internațional.
”2018 a reprezentat un an de progrese evidente în ceea ce privește activitățile privind delegarea operării, activitate care a fost finalizată în proporție de 99%, dar și operaționalizarea SMID.

Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova s-a arătat interesată de colaborări cu Județul Maramureș


Luni, 25 februarie 2019, la Palatul Administrativ din Baia Mare, președintele Consiliului Județean Maramureș, Gabriel Zetea a primit vizita vicepreședintelui Camerei de Comerț și Industrie din Republica Moldova, Mihai Bilba și a președintelui Camerei de Comerț și Industrie Maramureș, Florentin Tuș. În cadrul întâlnirii au avut loc discuții prin care mediul de afaceri din Republica Moldova și-a exprimat deschiderea cu privire la noi colaborări cu județul Maramureș, dar și dorința de intensificare a relațiilor economice dintre cele două entități.
“Deschiderea pe care o arătăm Republicii Moldova a fost deja dovedită de județul Maramureș. Am avut, de-a lungul timpului, diverse colaborări cu raioanele din Republica Moldova, dar și participări la evenimentele culturale unde am fost invitați. În prezent, suntem în negocieri avansate pentru formalizarea relațiilor dintre județul Maramureș și unul dintre raioanele din Republica Moldova. Din partea conducerii județului Maramureș există toată susținerea și consider că, prin depunerea unui efort comun și, în parteneriat cu reprezentanții Camerei de Comerț și Industrie din Maramureș, vom putea genera o dezvoltare a relațiilor economice și culturale cu Moldova” a declarat Gabriel Zetea președintele Consiliului Județean Maramureș. Șeful administrației județene și-a manifestat întreaga disponibilitate de a susține și a promova Maramureșul în Republica Moldova prin intermediul Camerelor de Comerț și Industrie din cele două țări, dar și intenția de a intensifica relațiile prin formalizarea unor posibile înfrățiri cu administrații publice moldovene.

Analiza activității Comitetului Județean pentru Situații de Urgență în anul 2018


La prezentarea activității Comitetului Județean pentru Situații de Urgență, prefectul Vasile Moldovan, președintele CJSU a declarat ca anul 2018 activitatea a vizat eficientizarea acțiunilor de prevenire și creșterea capacității de reacție în situații de urgență a tuturor structurilor cu atribuții din cadrul Sistemului Județean de Management al Situațiilor de Urgență, prioritatea comitetului fiind apărarea vieții și sănătății populației, protejarea mediului înconjurător și a valorilor materiale, pe timpul producerii unor situații de urgență, precum și restabilirea rapidă a stării de normalitate.
Comitetul Județean pentru Situații de Urgență s-a întrunit, în anul 2018, sub conducerea prefectului, în două ședințe ordinare și 14 ședințe extraordinare, în cadrul cărora au fost adoptate 13 hotărâri.
Acțiuni și măsuri cu caracter proactiv în perioada predezastru
Pentru prevenirea și limitarea efectelor fenomenelor hidrometeorologice, la dispecerat s-au primit 69 avertizări COD PORTOCALIU, 388 mesaje de atenționare COD GALBEN, 169 informări meteorologice, totalizând un număr de 626 atenționări, avertizări și informări. Acestea au fost transmise către membrii Comitetului Județean, Comitetele Locale (primari, viceprimari) și agenții economici care prin specificul activității constituie factori de risc potențial generatori de situații de urgență. fiind transmise peste 125.200 SMS-uri.

Programul național de cadastru și carte funciară


Reprezentanți ai autorităților administrației publice locale de pe Valea Izei s-au întâlnit cu prefectul Vasile Moldovan și directorul Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară, Ovidiu Ștefan și au discutat despre sistemul de notare a posesiei, respectiv prevederile Legea nr. 185/2018 pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 31/2018 privind modificarea și completarea Legii cadastrului și a publicității imobiliare nr. 7/1996.
            Prefectul Vasile Moldovan a spus: ”Am considerat benefic să organizăm aceste întâlniri, în teritoriu, pe zone, pentru a vă sprijini pe dumneavoastră și pe cetățenii din unitățile administrativ-teritoriale de a-și rezolva problemele de întăbulare a imobilelor și a nota posesia imobilelor în sistem cu sprijinul autorităților locale și fondurilor asigurate prin programul național de cadastru și carte funciară”.
            Sistemul de cadastru este asigurat de către Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară, care alocă pentru acest an resurse financiare din bugetul propriu celor care solicită finanțare pentru înscrierea imobilelor din intravilanul și extravilanul unităților administrativ-teritoriale. Directorul Ovidiu Ștefan le-a explicat reprezentanților unităților administrativ-teritoriale procedura de notare a posesiei imobilelor: parteneriat, prin încheierea de contracte de prestări servicii cu topografi autorizați pe sectoarele cadastrale și stabilirea termenului  pentru finalizarea lucrării în vederea înscrierii în sistemul integrat de cadastru și carte funciară a imobilelor aferente sectoarelor cadastrale.

Președintele ANAP s-a întâlnit cu primarii și reprezentanții autorităților locale din cadrul Serviciului de Achiziții Publice


Președintele Autorității Naționale de Achiziții Publice, Bogdan Pușcas s-a aflat joi, 14 februarie, în Maramureș, la invitația președintelui Consiliului Județean Maramureș, Gabriel Zetea, pentru a se întâlni cu primarii și reprezentanții Serviciului de Achiziții Publice din cadrul autorităților locale, subiectul dezbătut făcând referire la noutățile legislative apărute la sfârșitul anului 2018, în Legea Achizițiilor Publice.
    “Mulțumesc pentru deschidere președintelui ANAP, Bogdan Pușcaș, care răspunde întotdeauna cu multă deschidere invitațiilor noastre. L-am rugat să fie alături de noi și să explice modificările la această lege care este, la fel ca orice lege, perfectibilă. Nu este încă ceea ce ne dorim, dar apelez la toți cei prezenți să își expună problemele cu care se confruntă în acest moment. Vom avea, ulterior, întâlniri interministeriale la București, unde vom încerca să ținem cont de toate propunerile, după negocierile cu Comisia Europeană” a declarat Gabriel-Valer Zetea, președintele Consiliului Județean, la începutul întâlnirii din Sala “Bogdan Vodă”.
    Președintele ANAP, Bogdan Pușcas a comunicat noutăți, precizări și clarificări în cadrul întâlnirii, privitoare la modificările legislative care vin să fluidizeze achizițiile de servicii, lucrări sau produse. “Discutăm, azi, despre două lucruri cu influență asupra primarilor sau conducătorilor de instituții deconcentrate și mă refer la Ordonanța 114 art. 75 și instrucțiunea nr. 2 care stabilește ajustarea și revizuirea prețurilor într-o cheie complet nouă.

The best bookmaker bet365

Free Premuim Templates by BIGTheme

Copyright © 2009-2018  -  powered by DSdata