Au început înscrierile în Cupa Coca-Cola 2015

  • Tipărire


Coca-Cola România a dat startul înscrierilor în Cupa Coca-Cola, cea mai importantă competiție de fotbal în sală pentru adolescenți. Liceele din toată țara îşi pot înscrie echipele de fete şi băieţi până pe 31 ianuarie în cursa pentru titlul de campioană naţională la fotbal în sală.
Ajunsă în acest an la a patra ediție, Cupa Coca-Cola este cea mai mare competiţie de fotbal în sală din România la nivel de liceu, menită să încurajeze tinerii să urmeze un stil de viaţă activ, atât la şcoală, cât şi în timpul liber.
Pentru a intra în cea de-a patra ediție a competiţiei, profesorii coordonatori ai echipelor de fotbal trebuie să descarce formularul de înscriere și declarația pe propria răspundere disponibile pe site-ul oficial www.cupacocacola.ro.

Odată completate şi semnate, formularul și declarația devin valide fie prin încărcarea lor pe site la secţiunea dedicată înscrierilor, fie prin scanarea şi trimiterea lor prin e-mail sau fax, la adresa Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , respectiv la numarul de fax 021.406.65.84.

 

“Meciurile de fotbal din curtea şcolii se trăiesc, de multe ori, cu aceeaşi intensitate şi emoţie ca cele de pe marile stadioane ale lumii. Ne dorim să încurajăm tinerii să îşi urmeze pasiunea, de aceea premiul de anul acesta pentru cele două echipe câştigătoare este un cantonament la un club profesionist de fotbal din Europa. Experienţele ediţiilor anterioare ale Cupei Coca-Cola ne-au arătat  că meciurile competiţiei reprezintă o miză în sine pentru liceeni - aceea de a se bucura de mișcare împreună cu prietenii”, declară Nicoleta Eftimiu, Marketing Manager Coca-Cola România & Moldova.

Ediția anterioară a competiției a reunit la start un număr record de aproape 6000 de liceeni reprezentând 493 de echipe din București și alte 33 de județe ale țării.

Cupa Coca-Cola este un program anual dezvoltat în parteneriat cu Ministerul Educaţiei Naționale. Prin participarea la acest proiect, Coca-Cola România îşi respectă angajamentul de a promova un stil de viață activ în rândul consumatorilor săi, fiind un susţinător cu tradiţie al sportului de performanţă, dar şi al evenimentelor care încurajează implicarea fiecăruia dintre noi în activităţile fizice.

Terra Sport este sponsorul tehnic al Cupei Coca-Cola 2015.

 

Programul Cupei Coca-Cola 2015:

31 ianuarie, ora 14:00: Data limită pentru înscrieri

21 februarie - 10 aprilie: Faza locală a meciurilor

25 aprilie - 10 mai: Faza regională, cu centrele de desfasurare la Iaşi, Oradea, Târgu-Mureş şi Pitești.

24-26 mai: Faza finală



Despre compania Coca-Cola

 

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 17 miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-

Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Simply, Georgia şi Del Valle. La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink şi sucuri de fructe şi nectaruri. Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi.


Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700,000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.


În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România).

Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com sau să ne urmăriţi pe twitter la adresa twitter.com/CocaColaCo.